BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

teaČR
Zájemci o pravidelné návštěvy baulderovky čtěte pozorně:
1. Správcem stěny je jmenován Tomáš (Bob).
2. Stěnovné na rok 2011 je 1500,- Kč (tyto peníze budou využity k nákupu chytů, částečně pokryjí nákup dopadiště a také na kopie klíčků).
3. Stěnovné uhraďte co nejdříve správci (nejlépe na jeho účet - číslo vám rád pošle mailem). Ofiko termín je do konce července (potřebujeme penízky na dopadiště).
4. Podrobná pravidla pro chování na stěně budou zveřejněna v samostatném článku.

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Tý jojo, Není těch peněz za jednotlivé vstupy moc?  Vím proč to tak je, ale přece jen. Aby sme tak každého neodradili. Ten oddíl je potřeba aj trochu omladit :)

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

Jenys
Podle meho bysme meli prilakat hlavne nejake zenske:)

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
No a co pro to děláš?

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

Macek
Asi máte pravdu, že jednotlivý vstup je drahý - chtěl jsem jen, aby v to v tomto roce nedopadlo tak, že nikdo nezaplatí 1500,-, protože si snadno spočte, že je levnější platit 50,- nebo 70,-. My ale ty peníze potřebujem - to sami víte. Taky počítám s tím, že tzv. čekatelé - tedy ti, kdo ještě nejsou v oddíle by po zvážení mohli patřit mezi ty, kdo si zaplatí permici (1500). je kurva jakési moc komplikované.

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

teaČR
předchozí příspěvek a i některé další, u kterých je nově uvedena jako autor Macek, jsem psal já - Břeťa teaČR - je to pravděpodobně způsobeno tím, že se přihlašujeme ze stejného kompu - jinak si to nedokážu vysvětlit.

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

teaČR
1. Prosím zapisujte se do sešitu na okně - všichni!
2. Uvědomte si, že žíněnky máme jen půjčené.
3. Je třeba zlikvidovat dřevo v chodbě - to co je naše - tzn. zbytky překližky (požadavek Sokolů).
4. Je nutné v co nejkratším čase odvézt i materiál z pod bouldrovky - až se tam bude instalovat dopadiště, tak ať to nemusíme narychlo řešit (trámky odvezu já).
5. Schází nám vysavač (kdo má starý, ať dodá), přehrávač, větrák.
6. AIX stále neposlal aktuální cenovou nabídku - i když to neustále urguju.

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Když mě to někdo pomůže naložit, tak to odvezu.

Re: BAULDEROFKA - rules (Pravidla a informace o naší nové bouldrovce)

teaČR
Objednal někdo ten větrák? Koktová mně dneska volala a neměla úplně příjemný hlas.

DOPADIŠTĚ BUDE FŠADE!!!

teaČR
Nazdárek loupežníci,

právě jsem mluvil se Svištěm a on nám tu madračku udělá přes celou bouldrovku (tzn. i pod malý převis). Ty cca 4m2 navíc nám daruje jako sponzorský dar - dási reklamu na žíněnky a já mu hodím reklamu při závodech na plakátky a na www stránky OUPNu. No není to paráda?
Svišťu díky

Chyty AIX

teaČR
A další dobrá zpráva loupežníci!
Přišel aktuélní ceník od AIX. Na chyty máme 21000,-. Jsem pro to, aby si každý, kdo má zaplaceno vybral 1 sérku chytů (+1 záložní, kdyby náhodou tu jeho vybral už někdo jiný). Co vy na to?

Ventilator

Jenys
Zdarec..ventilator asi jeste nikdo neobednal..ale jeden z cenove prijatelnych s dostatečným tahem me prijde tento
http://www.comander.cz/ventilatory/prumyslove-ventilatory/axialni-ventilatory-na-stenu/ventilator-axialni-typ-ovk1
nebo nektery jiny s montážním průměrem 200mm:)

Re: Ventilator

Ondra
JA bych byl pro aby se chyty vybraly spolecne.je blbost aby si nekdo vybral chyty co se mu libi, kdyz je v zivote v ruce nedrzel, a ani nevi, kam by je nasruboval.. v tydnu se stavim na Flashy a udelam fotky chytu, co jsou na ruznych profilech a podle toho by se priblizne polovina chytu mohla objednat

Re: Ventilator

Ondra
Ted jsem treba vzal ty netove ceny od aixu a dostalsem se po obliny a utratil jsem 16000, a to jsem nevybiral vsechno.... chtelo by to si v patek spolecne sednout k netu a vybrat, protoze mi treba prijde fakt zbytecne nakoupit treba za  60000 total madla, kterych treba v "55tce" staci tak 20, coz jsou dve serie positiv za cca 3300,-

Re: Ventilator

Jenys
Hlavne sa musi jeste pocitat se sroubama..nejsu v cene!! pocitajte 3-6kc za jeden

Šruby

teaČR
Na šruby mám peníze bokem. To samé se týká ventilátoru. Těch 21000 je čistě na chyty.
Jinak Ondro, máš asi pravdu. Já ale v pátek bohužel nemůžu. Nicméně - dejte to s Jenysem a Zbyňou dohromady a pošlete mně seznam - díky.

Re: Ventilátorr

teaČR
Jo a ten větřák objednám.

Re: Ventilátorr

masik
Zdarec pánové.
Tímto Vám oznamuji, že jako pokladník a správce ČF jsem půstil 8000,-.
A k těm Vašim mikrolištám a oblinám. Doufám, že koupíte i chyty pro normální lidi, aby se nám případní nováčci neviděsili a nevzali nohy na ranena po první návštěvě. Důchodci ti už nám neutečou :-)
Mezi nováčky se samozřejmě řadím i já po skoro 2 ročním půstu. Ale já Vám taky neuteču, tak rychlo se mě nezbavíte :-)

Re: Ventilátorr

masik
nevyděsily, samozřejmě :-)

Re: Ventilátorr + dopadiště

teaČR
Tak ten ventilátorr je objednaný. Taky jsem dneska odvezl trámky. Je třeba ještě uklidit ty desky, co tam zůstaly nahoru do skladu - nejlépe domluvit se ve středu před tréninkem s Krejčiříkem, aby půjčil klíče a zanést to tam.
Dopadiště by mělo přijít v pondělí 22. srpna.
Hellelůja!

PS: jezděte víc ven, nebo se nenaučíte lozit :-)))
12345