Bouldrovka - havarie

Ondra
Zdravím pánové, nebyl jsem ted delši dobu v Brodě, ale chci jen pripomenout nebo oznámit svým oddílovým kolegum, že nám bouldrovkou protekají sračky z odpadu z Tropicu, tento problem by se mel pres bratry sokoly co nejdrive zacit resit. pripadne hned o vikendu sundat desku a zpristupnit prostor pro opravare. Nejlepsi by bylo aby jste se na to dnes v ramci treninku podivali.

Re: Bouldrovka - havarie etc.

teaČR
Zdarec,

včera jsem to kontroloval a nic jsem tam neviděl - kde konkrétně to protéká? Nemohl bys to nějak popsat? Já už jsem to říkal mamce, ale je třeba přijít a ukázat místo - TADY. Víš jak to chodí...

Děkuji anonymnímu ničiteli tyče na čištění chytů, že ji poškozenou vrátil, ale TAKOVÁTO TYČ JE NA PIKAČU - chci novou nezlomenou A S KARTÁČEM!!! Jinak na tebe pošlu oddílového bernardýna!

Dále chci upozornit na to, že jsem napsal do sešitu na bouldrovce vzkaz (vzkaz je můj, ale je to i vůle vedení oddílu - a dle mého názoru jediná správná). Je myslím v zájmu nás všech, abychom se k neplatičům obrátili vhodným způsobem. Nevidím jediný důvod k tomu, abych já platil a jiiní chodili zadara (v rámci stanovených pravidel).

Břeťa teaČR 666 Lebloch

Rohožník 9. sportovcem Uherskohradišťského okresu za rok 2012

teaČR

O Rohovi na stránkách města

teaČR