CHYTY na stěně

1 zpráva Volby

CHYTY na stěně

teaČR
Zdravím všechny trénující z bouldrovky!

Ještě před 14 dny byly chyty na bouldrovce tak, jak je tam naházela parta odhodlaných po mikulášské. Bylo to fajn. Nové možnosti nové směry. Tak jsem si udělal trénovací kolečka a začal do toho šlapat, aby mi to na Sisilce lezlo přinejmenším tak, jako kdysi. No, úplně se to nepodařilo, ale přece jenom jsem po cca měsíčním tréninku cosik předvedl.
Když jsem však přišel tento týden na stěnu, byl jsem totálně překvapený a vlastně aj docela nasraný. Část chytů scházela, mnohé byly pootočené. Určitě si bouldrovka sem tam zslouží chyty proházet, ale mělo by se to dělat po nějaké diskusi a v domluveném termínu, aby pak nedocházelo k tomu, že se mi (nebo někomu jinému) naruší trénink na mistrovství světa nebo první 6b+ či 8A. Totok mně nedělajte!
Některé z chytů, které bouldrovku zcela opustili (a jsou nejspíše na velké stěně) jsou navíc z mého pohledu mnohem lepší právě na bouldrovce.

Příště bych tedy prosil alespoň nějakou diskusi. Jistě by se nikomu nelíbilo, kdybych mu já zrušil ty jeho kolečka.

Až na věky OHEŇ!

Břeťa teaČR Lebloch