DOD - den otevřených tvěří HOUBu

Macek
Zbyňa přišel s docela geniální myšlenkou uspořádat některou sobotu (či nedělu) den otevřených dveří HOUBu. Lidi by chodili a celý den by mohli na našich stěnách zkoušet, co že to vlastně to lezení je. Dalo by se to spojit i s nějakou menší výstavou z historie oddílu nebo s nějakou zajímavou přednáškou z lezeckého zájezdu (zájezdů).
Na takovou akci je však třeba řada lidí, kteří budou ochotni se těm příchozím věnovat.
Ptám se tedy: Jste ochotni pomoci tímto způsobem nalákat do oddílu nové lidi?

Re: DOD - den otevřených tvěří HOUBu

Markétaa
To je dost dobrý nápad. Podle mě lidi o lezení moc neví, a když dostanou konkrétní pozvánku, tak dojdou. Přece jenom je to zajímavý sport a někteří by došli třeba jen ze zvědavosti. Takže já jsem pro, není problém dojít, pomoct nebo se jakkoliv zúčastnit:)

Re: DOD - den otevřených tvěří HOUBu

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Macek
Viděl bych to na konec září. Uděláme event na FB a rozešleme to kamarádkám  Další tunning by mohly byt i závody. Aby to nebylo jen o zkoušení. A lezlo by se jen v teniskách ať to mají všichni stejné.

Re: DOD - den otevřených tvěří HOUBu

Jenys
Ty koky super nápad:) su pro a pomozu jak budu moct..klidne budu oblekat do sedaku zenske:)

Re: DOD - den otevřených tvěří HOUBu

Ondra
JA jsem taky pro, moje predstava by byla, udelat letaky, a ty dat na gympl, slovacke,zbrojovku atd.... Taky by mohl DOD koncit nejakou prednasku, napriklad fotky z Arca, Bretovo Svedsko, nejake Tatry atd...no proste at to ma nejaky program..... A myslim ze tuhle akci by mohlo podporit i par spozoru...

Re: DOD - den otevřených tvěří HOUBu

teaČR
představoval jsem si to podopně jako Ondra - lezeníčko, nějakých pár panelů s historií - závody, climbziny, založení oddílu etc. + nějaké videoprojekce.
Ideální způsob pozvání - plakátky na G, SPŠ, výrobna zabijáckých pomůcek...
Pokud by se nám podařilo i sehnat nějaké drobné ceny do závodu veřejnosti - o to lepší by to bylo