Dolomity - termín

Dalin
Zdarec,
už jsem to posílal mailem, ale dostal jsem jen jednu odpověd (kladnou, díky Jenisu).
Mám docela problém si operativně zvolit dovolenou, v podstatě mám jedinný volný termín, týden 29.7 - 4.8.
Tak pokud s tím někdo nemá zásadní problém a případně se může přizpůsobit, tak navrhuji vyjet v uvedeném termínu(včetně víkendů).

Předem děkuji za bratrskou/sesterkou sounáležitost :)

Dalin

Re: Dolomity - termín

teaČR
Mně to asi nedorazilo, ale to je jedno. I ten termín je mi celkem jedno. Takže klidně tento termín. Ještě by měl někdo pro jistotu napsat Abadžikrovi, aby nám vymodlil hezké počásko.

Re: Dolomity - termín

masik
Tímto jako předseda vyhlašuji termín který navrhl dalin za oficiální.
takže kdo chce jet ať se zařídí
tož tak

masik

HSN

teaČR
Vážení přátelé, sledujte rubriku HOT SPORT NEWS - možná, že se necháte inspirovat!

Dolomity

Jenys
Trochu sem pátral ohledně záchrané akce v Passo dell Sella. Podle článku a překladače Gůgl hodil borec 30-ti metrovů tlamu a rozbil sa o hranu. Na místě mrtvý. Oživování už bylo zbytečné. Lezli ve trojce, proto nalétával vrtulník ke stěně třikrát. Lezli cestu Via Fedele na Sass Pordoi.

originál:
http://www.ilgiorno.it/monza/cronaca/2013/08/02/929071-Incidente-Dolomiti-Muore-Alpinista-Seregno.shtml