Fotky Hollental

Linda
Zdarec, posílám odkaz na uloz.to, kde jsou fotky z Rakús. Koho se to týká, nech sa páči:
http://ulozto.cz/xQm27X51/img-1634-zip

Re: Fotky Hollental

Linda
Zdarec, zapomněla jsem na heslo k fotkám, pište Hollental. Snad je správné :-) Fotky jsou probrané cenzurou...nahaláči tam nejsou.

Re: Fotky Hollental

Linda
No, šak jsem tak heslovala, až jsem skoro doheslovala. Heslo, které vám otevře bránu k fotkám je: houbcz. Ó jo jóój, omluva všem.