Kam v létě na oddílovou akci?

Dalin
.........toš přece na Topfest:)
Irom Maide, Horkýže Slíže....
http://www.topfest.sk/index.php?site=1&lang=sk

A kdo bude moct, tak može aj na Beckov :)

Re: Kam v létě na oddílovou akci?

Jenys
Toto nevypadá zle:) zaskáčem na maidny a přesunem sa na Skalku na zahajení léta:)

Re: Kam v létě na oddílovou akci?

marketa
Parada, ja su pro:)

FSKAS OD PŘEDSEDY HOUBu:

teaČR
Odpověď na tento příspěvek od Dalin
Předseda našeho DOBROVOLNÉHO sdružení, které nese sladký název HOUB, mě požádal o to, abych zjebal ty, kteří nedošli v nedělu na brigádu. Jó, mohl bych to udělat, ale řekl jsem si - PROČ VLASTNĚ? Pokud někdo nechápe, že dobrovolnost členství v našem oddíle nespočívá jen a pouze v zaplacení známek, je to jeho škoda. Možná, že se touto cestou brzy dopracujeme k přísným pravidlům, jaká mají v Místním rybářské organizaci v DN - každý musí povinně absolvovat minimálně 7 hodin brigád ročně, kdo nepřijde, musí si brigádu zaplati (50,- Kč za hodinu), kdo nepřijde na brigádu 3x, toho z MRO vyhodí - takže dělejte, jak chcete.

Všem, kteří došli a pomohli, moc díky.

Břeťa teaČR 666 Lebloch

Re: FSKAS OD PŘEDSEDY HOUBu:

masik
Břeťo díky.
Pro ty co nepříšli je druhá šance ve středu. Musí se bezpodmínečně očistit chyty.
PS: pravděpodobné dnešní heslo mladých: Stáří vpřed a dřít, mládí jede na lyže.
Medošu, Jožko díky za pomoc :-)

Re: FSKAS OD PŘEDSEDY HOUBu:

teaČR
Já bychještě dodal jedno: Pokud bychom měli fakerský přístup v minulých letech, neměli bychom dneska na čem trénovat. Teda já jo, já mám stěnu doma.

Macarát f TOP10

Josua

Podpořte Michala!

teaČR
zdarec fšeci!

Michal Rožek byl nominován mezi 10 nejlepších sportovců okresu Uherské Hradiště. Jde o anketu, kterou vyhlašuje regionální týdeník Dobrý den s Kurýrem. Anketa je to čtenářská, takže pokud chcete Michala podpořit, stačí si koupit v pondělí Dobrý den, vystřihnout hlasovací lístek, vyplnit a poslat do redakce. Podpořte Michala - jeho úspěch může náš oddíl a sport zviditelnit.

V Dobrém dnu z tohoto týdne vyšel článek o Michalovi i s fotkama jak leze na Yetiho (myslím tím to auto :-) ).

V průběhu týdne se jistě článek objeví i na internetu. Až se to stane, hodím sem odkaz.

Re: Podpořte Michala!

teaČR
Článek o Michalovi v Dobrém dnu z minulého pondělka:

http://www.idobryden.cz/sportovec-okresu/vyhraly-u-nej-umele-steny/99df4462-76e4-11e2-af9a-5254003d369b/

Doufám, že stříháte lístky a hlasujete jak o dušu!!! :-)

BaULDEROFKA again!!!

teaČR
Zduř lumpi!

kdo z vás odnesl nebo zničil tyčku s kartáčem na čištění horních chytů, tak ať ju kuxxxva fix dodá!

Děkuji mnohokráte