Marmoláda 2014

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Původně jsem hlasoval pro první termín 19. 7. - 27. 7. 2014. Ale zjistil jsem, že v daný termín nemůžu. Proto měním na 26. 7. - 3. 8. 2014 !!!

Výjezdní

teaČR
Hej hola loupežníci!

Páč se v UB moc nevyskytuju a preferuju individuální přípravu :-) , chcu sa optat na kdy plánujete výjezdní. Ide o to, že mosím doladit vylaďovací období tréninku a nerad bych si to pokazil ožíračkou ve velkém stylu. Podle hesla "Plánování je polovina úspěchu.", bych si tedy rád vše naplánoval, ale potřebuju znát termíny. Tak dejte vědět.

Díky
teaČR

OUPN 2015 pro HOUBaře

teaČR
Přátelé, kamarádi, členové HOUBu,

v sobotu 31.1.2015 to vypukne již po 14.!!!

Týden před závodem, t.j. v neděli 25. 1. 2015 se na tréninku budou schazovat chyty.
Od středy 28. 1. od 17:00 bude tělocvična uzavřena pro přípravy na závod a stavění cest.
V neděli 1. 2. budeme chyty nahazovat z5 na stěnu.

Prosím všechny - přijďte pomoct s organizací! Každá ruka se počítá! Díky předem.

Re: OUPN 2015 pro HOUBaře

Zbyšek
Jasnačka! Dobrý zpráva oupn bude! :-)