OUPN2016 pro HOUBaře

teaČR
Žádám všechny, kdo jsou členové oddílu a chtějí se aktivně podílet na jeho činnosti, aby se zapojili do organizačních prací na 14. ročníku závodů v lezení na obtížnost Slováckého OUPN 2016.

Akce se koná v sobotu 30. 1. 2016

Před závodem je v neděli (24. 1.) v průběhu tréninku nutné sundat ze stěny všechny chyty, dát je do přepravek (mám vlastních omezené množství - kdo může, prosím doneste a označte si je) a v maximální možné míře je očistit. Potřebuju, aby Honza Lekeš zajistil lešení na sundání stropu. Lešení se musí postavit a pak zase složit.

Od středy 17:00 nastupují na stěnu stavěči (možná budou potřebovat s něčím pomoct a já ve středu nemůhu být přítomen). V každém případě bude nutné do tělocvičny nanosit všechny chyty a postavit lešení.

V pátek probíhají definitivní přípravy před závodem - věší se banery, chystají se stoly, rozdělují se funkce, uklízí se, natahují se kabely, zapojuje aparatura, světla, .... Toto se dělá v průběhu dne, tak aby se vše večer jen srovnalo.

V sobotu je závod - někdo to musí spíkrovat a pouštět muziku - rád to přenechám komukoli, kdo je schopen a ochoten to dělat alespoň na nějaké úrpovni (úplná taškařice by to prostě být nemusela) - konečně by mě možná po OUPNu jednou fungovaly hlasivky.

Večer po závodě to parádně oslavíme - všechny pomocníky a závodníky za HOUB zvu na panáka do baru na Tropicu.

V neděli se musí všechny chyty vrátit na stěnu, vše se musí zabalit, pouklízet, vysát, vytřít zem, ... Kritický den, kdy už se nikomu nechce, ale vše se musí dodělat. Je lepší, když se zase lidi tak nějak střídají, protože dělat dlouho třeba na lešení ve stropě je opruz.

Momentálně mě nejvíce pálí nedostatek rozhodčích. Zkušení borci nejspíš nebudou přítomni. Dělat rozhodčího je nevděčná a zodpovědná role. Je třeba si načíst pravidla a hlavně je dodržovat a kontrolovat jejich dodržování.

Dále je zapotřebí, aby byl někdo v bufáči - nejlépe dva lidi - další velmi zodpovědná práce - udělat dobře párek v rohlíku není jen tak a vracet na patnáctou tisícovku za den taky ne.

Taky potřebuju jističe. Zase moc zodpovědná funkce. Ideální počet je 6 lidí, kteří se střídají a pomáhají si, aby se nestalo, že se někomu zacuckuje lano atp. Bolí z toho záda a ti co jistí ve finále, tak půlku závodu nevidí. Měl bych dodstat nová lana od Bealu, takže ještě před závodem je dobré si je pořádně narovnat - jinak, jak známo, mají nová lana tendenci se pekelně kroutit a zamotávat.

Ocenil bych, pokud někdo máte možnost sehnat nějaké igelitky na ceny.

Pak bych byl rád, kdyby někdo rozdělil ceny.

Ještě radši bych, kdyby to někdo předával (ale pokud bude spíkrovat někdo jiný, klidně to předám).

Taky jsou nutní všichni ti podržtaškové - podej to, hoď sem tamto, případně lidi, kteří jsou v případě nouze nejvyšší ochotni vzít na sebe zodpovědnost za cokoli.

Předem moc všem děkuji za pomoc.

Re: OUPN2016 pro HOUBaře

teaČR
Milí HOUBaři,

moc vám děkuju za perfektní support 14. Slováckého OUPNu. Především díky vám dopadl i tento ročník výborně. Věřím, že oceníte i to, že stěna je úplně nově nahozená, což by se bez závodu asi stalo jen těžko.

Velmi si cením i plodné diskuse v závěru večera po závodě. Zda při nedělním úklidu směnovat, či ne, zůstane asi nevyřešeno, ale fakt je ten, že jsme letos uklidili rekordně rychle. HOUB prostě šlape jako dobře namazaný stroj.

Až na věky oheň!

PS: Kdo ještě nehlasoval do karabiny, máte čas do plesu, tak s tím něco udělejete!

PSS: V anketě na HOUBu se našlo několik odvážných, kteří by se nechali zlákat k tomu zaštítit v budoucnosti OUPN - pokud zájem těhto jedinců trvá, dejte mi vědět, rád předám žezlo do mladších rukou (mně už taky bylo 30)