Oupn

Michal
Přátelé, kamarádi, web je parádní a snad zitra bude článek na mém webu. michalrozek.wildcountry.cz, tak mrkněte. Břeťa dá odkaz, taky jsem ho dal na stránkly oupn v mém článku. Vše bude propojené. každopádně jsem u mamky dal brutální šavlu...

Re: Oupn

teaČR
Kde jinde, než zde je třeba ještě jednou poděkovat všem z HOUBu za skvělou práci. Vše šlapalo jako dobře namazaný stroj. Moc vám děkuju za pomoc, bez které bych to na 10. ročník nikdy nedotáhl. A za týden NA PLECH!!!

Re: Oupn

teaČR

Re: Oupn

Markéta
Taky by tam mohli napsat neco jineho nez to, ze jsem to zas posrala:/

Re: Oupn

teaČR
No a co měli dělat, snažili se - psali taky o krásných trofejích od Lekeša a tak podobně - a máme tam kráásnou fotku.

Krťa volá do televize!

teaČR

Trocha historie:

teaČR
http://www.polianka.nfo.sk/03-02-2005/kto-bol-jindro-martis/

18. 3. 2012 má být v DN vzpomínková akce na tohoto horolezce.

Re: Krťa volá do televize!

Marketa
Odpověď na tento příspěvek od teaČR
Krťa si jede:D

Středeční tréninky a zavřená tělocvična!!! ČTI!

teaČR
Vážení přátelé,

vzhledem k opravným pracem je tělocvična až do 26. 2. uzavřena. Neprovokujte sokolíky a trénujte na bouldrovce nebo si zajeďte do Zlína či jiné prdele.

Po skončení stavební úzávěry budou

tréninky ve středu začínat již 16:30 a končit 18:30!

Prosím respektujte tuto změnu a dodržujte vymezený čas.

Díky

Břeťa teaČR Lebloch