Projekty

Lojza
Napište, co připravujete o čem sníte nebo máte v plánu. Můžou to být projekty méně i více reálné. To je fuk.

Re: Projekty

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Rád bych aby mě Finále '88 říkalo pane !!!

Jo a taky možná Zlínská Cesta a Fialka. Jen nevím jak s tím omydleným nástupem.

Re: Projekty

Markétaa
Projekty? Asi trochu jiné než skalní- co nejlíp se připravit na EYS a WYC!:) ....A po závodech ( na konci srpna) konečně do skal, takže Vspomienka, Finále,Goriláč a jedem..:)

Re: Projekty

teaČR
Odpověď na tento příspěvek od Lojza
8a a 7B a budu spokojený

Re: Projekty

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Tak mě napadá, že by někdo měl udělat rozhovor s Jenysem a Plehničem, tak jak to měl Kuba Novák, aby se necítili méněcenní.

Re: Projekty

teaČR
S Jenysem si to dovedu představit: 3x piča, 2x kokot a bude posekané. S Polehničem to bude o dost horší. Ale zkusit sa to može.

Re: Projekty

zbynek.susil@gmail.com
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Lojza
Tak Honzova skromnost mu nedovolí se pochlubit, ale dneska přelezl na Osvětimanech Ja jsem šel dál,... 7+/8- A kdyby nezkoušel Hlinku, tak by mu zbyla síla i na Kantu, kterou má na lopatě!!!

Re: Projekty

teaČR
Hustohustě! gratulace