Re: Všechno kromě lezení mejcup

kub

Re: Všechno kromě lezení mejcup

kub
poradi brodanu na mejcupau (smisene poradi)
jenys 297
polehnic 259
marketa 37

no aspon dle prelezu by to tak melo byt ne?:-)))

no a kolinaci maji takovou formu ze se na te flede pobluju uz den predem:-)

Re: Všechno kromě lezení mejcup

teaČR
:-))))))

Já budu každopádně všem držat palce aj na nohách - čímž je definitivně vyřadím z bojů o postup do užší světové špičky :-))

Hell with jů

BAULDEROVKA rules - a jejich dodržování

teaČR
Nazdar loupežníci!
Doneslo se ke mě, že někteří z nás nejsou schopní dodržovat pravidla na bouldrovce, případně dodržování těhto pravidel vymáhat po lidech, kteří nejsou členy oddílu, případně členy naší bouldrsekty. S klidem snajpra chci těmto jedincům vzkázat, že kamarádíčkování, které známe od našich politiků nehodlám na bouldrovce tolerovat. Investoval jsem do toho nemalé peníze, obrovské množství času a práce a nestojím o to, aby na tom někdo parazitoval! Pokud některým tento parazitismus nevadí, tak jsou u mě blbci (!) a můžou počítat s tím, že příští rok si už nezalezou.
Omlouvám se za trochu drsnější jazyk, než bývá zvykem, ale kurva (!) NA NĚČEM SME SE SNAD DOHODLI!

Takže oheň s vámi moji bližní a věřím, že se polepšíte.

Břeťa teaČR Lebloch

Re: Všechno kromě lezení mejcup

Jenys
Odpověď na tento příspěvek od teaČR
Cus kube..taky dnes jidu vyladit formu nekolika svarakama na svobodaku:) a zitra uvidis..minimalne zeleny ksicht a nepritomny vyraz:)

Re: Všechno kromě lezení mejcup

teaČR
TAkže je to jasné: MEJCUP - závody v chlastání: Brod 10 : Kolín opět 0!!! :-))

Re: Všechno kromě lezení mejcup

teaČR
Tak kdo kam dolezl?

Ondráša už vím. A ti ostatní?

Pochlubte se, kolik jste umyli hrnků?

Re: Všechno kromě lezení mejcup

Jenys
me sa vubec nedarilo tak sem sa presunul na bar a misto kurata s bramborama sem poobedval ctyri dvanactky:) a tech sem nakonec vypil vic nez sem vylezl bouldru:) jinak neco mezi 70. a 80. mistem takzte totalni propadak..

Re: Všechno kromě lezení mejcup

teaČR
Takže Kolíňáky zme v chlastání na Mejcupu porazili díky Jenysovi a v lezení díky Ondrovi. A co Markéta?

Re: Všechno kromě lezení mejcup

Ondra
Pan ředitel, jak uz jsem psal vysledky jsou na webu mejcupu, musis akorat prepnout zalozku na babskou kvalifikaci

Re: Všechno kromě lezení mejcup

Markéta
Odpověď na tento příspěvek od teaČR
Břeťo, jsem zklamaná ze svého výsledku, ale nenadělám nic....24. .. příště by to chtělo víc spánku a taktiky!:)

Re: Všechno kromě lezení mejcup

teaČR
... nebo se přidat k Jenysovi a pomoct mu zostudit Kolíňáky v tom chlastání :-))

A jinak si z toho nic nedělej. Fšeci nemožou být nejlepší. Jen jeden může být nejlepší... A nakonec jsi na tom vlastně líp než Ondráš, ne - on je 30. :-)))