hovno diskuze

kub

hovno diskuze

kub
Zdar sulci z brodu!

Ta vase diskuze stoji pekne za pikacu. Zadne urazeni bouldristu, alpinistu, ledoborcu atd. take mi to chybi propagace lehkych drog!, bulvarni alkoholove fotky a nahe fotky brodskych lezkyn (to je dneska moderni!!) jenysu tvoje nahe fotky me nezajimaj! Zpochybnovani prelezu ve vlastnich radach...urputne az urazlive narazky na jednotlive cleny oddilu..... Chtelo by to trochu rozjet. Zatím tuto diskuzi hodnotím tak za 4- krasovejch. Toz se snazte lezte, pijte s mirou, ale i bez nej se to da! Pozdravujte vsechny a trenujte!, kdyz mate tu novou lezeckou noru. (zavidim) Ja si letos davam pauzu od skoly na rok a punkuju a ziju jen pro OS nebo smrt, takze kdyby jste do pulky listopadu meli cestu do provance napiste budu tam... V lednu v Jordansku i tam dojedte.....:-)

Mej te se a klajmbujte o 666 obracenejch krizu

Mikulášská bouldersejšn

teaČR
Zbyňo, vytvoř prosím anketu na termín Mikulášské v bojkofkách. - termíny 3.12. nebo 10.12. Myslím, že logicky ostatní termíny odpadají. A vy ostatní - HUMBRŠTICH! - hlasujte!

Re: Mikulášská bouldersejšn

marketa
Ja su pro ten druhy termin, toho 3. su cely den v Brne, tak bych to ani nestihla..

Re: Mikulášská bouldersejšn

teaČR
a to já su spíš pro ten první termín sice nebudu v brně ani v tom druhém, ale to už nebude mikulášská, ale vánoční a to by sa musela předělávat pozvánka :-))

Re: Mikulášská bouldersejšn

Marketa
Jo, já jsem si spletla měsíc....V prosinci v Brně nebudu, takže su taky pro toho 3. :))

první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

teaČR
Jak mě Markéta informovala, podařilo se jí na vyhlášené petráčovské žule smrknout boulder Barakuda 7B+. Smekám klobouk a klaním se ke kotníkům - kdo nechápe význam toho čísla, měl by si jít zkusit nějaké 6B na Pečínce.

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Jenys
Ty kokos tak to chcu vedet video!! 7B+ je z rise snu a pohadek pro jine praskace..natoz tak pro nekoho od nas z oddilu..vcetne markety..pro porovnani odhadovana bouldrova obtiznost cesty 'sex je nas 10-' je 7B+/C boudrovych!! takze si myslim ze si mozu dovolit nejaky kriticky kometar..nechcu marketu urazit ale podle ma na boulder obtiznosti 7B+ nema ani silu ani techniku..dost si myslim ze by mela hodne velke problemy aj v 7A..nekolik boudru uz mam vylezenych a spoustu sem jich zkousel a vim jak male chyty su v 7A..v 7B+ sa leze po prilepenych ziletkach nebo po totalnich oblinach na ktere potrebujete 10stupnu pod nulu aby drzely...jenys

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Jenys
Jak sa tak potkavame na bouldrovce tak dokazu odhadnut jak kdo na co ma..marky kdybys mela na 7B+ tak sa v mojich a ondrovych nejtezsich bouldroch rozlezas!!

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

teaČR
No, nějaké podobné reakce jsem čekal. Je to logické - 7B+ boulder je pecka z říše snů - pro nás pro HOUBaře. Bude to Marky asi chtít sehnat svědky (s kým jsi tam byla) a všem nám to pořádně vysvětlit a objasnit.

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

teaČR
Úplně nejlepší bude vytřít všem pochybovačům zrak na sobotních závodech v Chřibech.

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

teaČR
Jenom tak pro zajímavost bouldr za 7B+ má u nás podle rankingu na lezci vylezeno jen asi 6-8 lezkyň z plovoucího roku.

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Markétaa
Tak na vysvětlení, boulder je v průvodci zapsaný za 7C+, ale na lezci ho mají všichni zapsaní za 7B až B+, ani mně se nezdál tak těžký....Prostě mi sedl, hodně nízký nástup s mikrolišty přes patu do madla:)....Video mám jen z 1. kroku....A danou oblast jsem navštívila s Onďou Nevělíkem, Marťou Stráníkem a Míšou Štěpánkem:)

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Markétaa
A Jenysku, neboj, taky si nějaký vylezeš:)

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Jenys
Odpověď na tento příspěvek od Markétaa
no o madlach neni v popisu na lezci nic psane ale budis..aspon vime jak si ty bouldry zapisuji ostatni..o tom jestli je 7B+ tezke nebo ne sa bavit nebudem pac je to nepredstavitelne tezke a myslim ze v tvem pripade nerealne.

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Jenys
marky to neni zavist..ja sa na bouldry nezameruju kdybych je chtel lezt tak je lezu..neboj taky nekdy vylezes nejaku tezku cest;)

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Markétaa
No mně to tak připadlo...Já vím, že na to máš, jen mě mrzí, že si myslíš, že si to vymýšlím...

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Jenys
ja si nemyslim ze si to vymyslis jenom vis jak je to s bouldrama..dost veci tam byva definovanych..bohuzel nekdy i proti logice..spis si myslim ze nejake vetsi chyty v pravo su zakazane nebo tak nejak..takze spis ojeb nejak z boku..

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Markétaa
No, lezla jsem to stejně jako kluci, kteří si myslím ví, jak se to má lézt...Ten boulder byl o 1 kroku, který jsem udělala...A ten den jsem přelezla i to 7A, o kterém jsi psal, že bych měla hodně velké problémy....Jsou kroky, které mi sednou a nemusí je udělat i lepší lezci než já..A to je i případ Barakudy

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

teaČR
Myslím si, že pokud čte tuto diskusi Kub, tak má radost a parádně se baví. Taky si ale myslím, že pokud Markéta lezla se Stráníkem a Nevělíkem (Stráník i ten třetí týpek v inkriminovaném termínu na Petráči skutečně byli, protože mají bouldry včetně Barakudy zapsané a jejich přelezy jsou určitě čisté - o Stráníkovi snad nechce nikdo pochybovat - a taky nevěřím, že by zrovna tihle týpci něco Markétě odpustili), tak je přelez nezpochybnitelný. Víc k tomu nemůžu dodat, Snad jen ještě jednou, že smekám a gratuluju. Jenysu, sám jsem nevěděl, co si o tom mám myslet, ale tady je jediné vysvětlení: Jsme prostě sračky. Není o čem diskutovat - první brodské 7B+ je na světě. Jen tak dál!

Re: první 7B+ boulder pro brodského lezce (lépe řečeno lezkyni)

Jenys
Odpověď na tento příspěvek od Markétaa
Dobre..ale aj tak..nejak tomu porad nechapu..sedlo ti to..
123