Od: DvorakovaRadka15@seznam.cz
Datum: 3. 1. 2013
Předmět: Fotky tělocvična

    Dobrý den,

    v příloze Vám zasílám fotky tělocvičny z dnešního rána.

    Včera  2.1. jsem tělocvičnu důkladně povysávala, umyla - 4 kyble vody s tím, že dnes ráno použiji ošetřující lesk. Když jsem přišla dnes ráno a uviděla tu "spoušť" bylo mi do breku. Viníkem této špíny je oddíl horolezců, kteří absolutně nepoužívají koberec, který jim byl zakoupen. Nedovedu si představit, že by v této špíně měly cvičit další oddíly - bohužel včera po horolezcích cvičil ještě oddíl fotbalu p. Mikšík/je podepsán na papíře/, kteří všechen bílý prášek roznesli po celé tělocvičně. Oddíl horolezců by si měl uvědomit, že po nich chodí další sportovci a nemůžou nechávat tělocvičnu v takovém  hrozném stavu/dnes to nebylo poprvé!!!/. Chodí zde cvičit např. ženy které cvičí na karimatkách a nedokáži si představit pokud bych dnes ráno neuklidila  jak by  ženy cvičily v bílém prachu. Vím, že já jsem v pracovní pozici uklizečky a horolezci tvrdí že příspěvky, které platí jsou použity na plat uklizečky ale nejsou sami kteří platí příspěvek/dokonce i já platím příspěvek, ale že bych do tělocvičny sypala nějaký písek to mě ani nenapadne a pokud se např. rozleje voda tak si po sobě vždy uklidím/ ale takový nehorázný binec nechává jen tento oddíl.

    Prosím Vás tedy aby jste iformovali vedoucího odddílu o této skutečnosti, s tím že za tělocvičnou mají kýbl s vodou a smeták a měli by si po sobě tenhle bílý prášek uklidit, aby ostatní cvičenci kteří platí taktéž příspěvky nemuseli cvičit v bílém prachu.

    S pozdravem

    Radka Dvořáková

    uklizečka TJ Sokol Uh. Brod

Shazování chytů

teaČR
Připomínám v neděli brigádu na shazování chytů od 14:00 - gdo može vemte přepravky ať to máme jaknanosit do bouldrovny. Díky

Re: Shazování chytů

Jenys
A hlavně nezapomeňte na utahovačky a imbusy!!